Meble biurowe w sekretariacie

Sekretariat, zamiennie z recepcją, może pełnić funkcję reprezentatywną Twojej firmy – warto więc zadbać o to, żeby przestrzeń ta była stylowa, elegancka i ergonomiczna, dzięki czemu będzie budziła dobre skojarzenia i zachęcała do powrotu.

Biurko biurowe czy gabinetowe?

Biurka biurowe są świetnym rozwiązaniem w przypadku kiedy należy zaopatrzyć w podobne meble dużą przestrzeń pracowniczą – sekretariat to często miejsce pracy jednej, maksymalnie dwóch osób, które są odpowiedzialne za reprezentowanie Twojej firmy oraz wstępny kontakt z klientami lub kontrahentami. W związku z powyższym lepszym wyborem będzie biurko gabinetowe, które jest bardziej wyraziste i zauważalne w porównaniu do biurek z zestawów biurkowych. Biurko gabinetowe cechuje ergonomiczna bryła i duża powierzchnia blatu, które umożliwiają wygodny dostęp do urządzeń telekomunikacyjnych oraz drukarki. Duża część dostępnych na rynku biurek gabinetowych ma przesłonięty front – tworzy to dodatkową przestrzeń, która może zostać wykorzystana do umieszczenia kontenerka lub organizera wspomagającego sekretariat w pracy.

Szafy i regały do sekretariatu

Meble biurowe służące do przechowywania dokumentacji są ważnym wyposażeniem sekretariatu. Szafy biurowe i zamykane regały świetnie się do tego nadadzą. Dodatkowo mogą to być też meble przeznaczone do trzymania artykułów biurowych takich jak foliówki, taśmy, długopisy, koperty oraz inne w łatwo dostępnym miejscu. Rodzi się jednak pytanie czy lepsze są meble otwierane czy zamykane? Meble biurowe, których nie można zamknąć, powinny służyć przede wszystkim przechowywaniu przedmiotów nie rzucających się w oczy i takich, którym kurz jest niestraszny – najczęściej są to segregatory z dokumentami. Meble biurowe zamykane są doskonałym rozwiązaniem w przypadku konieczności ukrycia nieużytkowanego sprzętu elektronicznego, akcesoriów do niego oraz wyżej wspomnianych artykułów biurowych.

Meble biurowe w sekretariacie – aranżacja

Sekretariat to miejsce, w którym z Twoją firmą spotyka się nowy klient lub kontrahent. Warto zadbać o to, żeby była to przestrzeń schludna, czysta a przy tym elegancka. Należy zwrócić uwagę na pozycję okien oraz drzwi wejściowych tak, żeby wchodzący został zauważony przez Twojego przedstawiciela i mógł zostać przez niego jak najszybciej obsłużony – biurko powinno stać frontem do drzwi wejściowych, unikać należy natomiast padania światła zza pleców pracownika, którego twarz przestaje być dla gościa widoczna przez co rodzi się dystans niesprzyjający budowaniu relacji. Zwróć uwagę na to, że w przestrzeniach biurowych nie sprawdzają się wolnostojące meble – planując sekretariat uwzględnij konieczność umieszczenia szaf i regałów przy ścianie i od tego uzależnij ich wielkość. Bogaty wybór mebli biurowych, które sprawdzą się w sekretariacie, gabinecie a nawet aneksie pracowniczym znajdziesz na stronie www.davomeble.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *